Monday 5 September 2011

Al-kisah.....

huhu..al-kisah ape ye? kisah antara seorang aku dan seorang dia..hik hik..


Pada suatu hari...terdapat seorang perempuan bernama Mila [bkn name sebenar] call si dia..[miss call ke call tah..jnji berbunyi gak la hp] tapi time ni aku ok lagi..relax je..owh..by the way...aku open - minded dgn relationship aku..xkesah la kamu nk kawan dgn spe pon..tp pndi2 la..huhuhu

Then..pada suatu hari...mesej berbunyi "yan..npe mila call xangkat msg xbls? yan jahat..xnk kwn da" 
Apakah perasaan aku? haha..relax je...tnyer la dier nak ape bagai. Soalan lazim yg GF akan tnyer.
Si dia lyn ke x? Tuhan je tau. Tapi katenyer xlayan. xpe la..xlyn suda..End of story.

Suatu malam, tiba2 ade plak mesej "mila bkn ape, mila nk yan jujur je" [lebih kurang la..aku pon xigt..da sebln gak la cite ni] hohoho..Jujur ape? cek xtau..
Tnye si dia..kate nyer pasal keje..huhuhu..aku pon dlm hati kate..WHATEVER LA..

Seminggu sebelum raya, elok aku tgh men bbm kt hp si dia. Tiba2 ade misscall..tgk2 dri si Mila..
Then dlm mase 1 minit masok la 1 mesej berbunyi "yan watpe?"
Aku pon kate la "eh..kate xnk kawan da..msg lg?"
Si dia bleh kata "ntah..slalu balas tgh dating dgn ayg je"
dalam hati berkata "aiks..kate xlyan minah sorg ni..huhuhu..WHATEVER gak la"
Tiba2 lepas 10minit la kot..msg kedua "yan kuar ke?" [lebih kurang gak la..jnji ade bunyi kuar2 tuh]
o.O..Tetapi aku tetap maintain cool..well..mls nk kongkong sedangkan family dier bkn kongkong dia..nk kawan kawan je la..hohoho..
Aku pon tiba2 trasa nk la bls mesej tuh tp xckp pon kt si dia nk bls ape..just ckp "ayg bls eh"
Tiba2 si dia kate "xyh layan la" then diambilnya hp dia dri aku then terus padam mesej..
Aku pon kate la.."ayg bkn nk wat dajal kt org pon..nk bls ape yg syg bls je..kuar dating dgn ayg"
Respon si dia? senyap..hohoho..

Hati ini batu la kot :))..haiz..ape bleh wat..da ado org minat kek laki sendiri..diam yo la..maleh nk marah pasal laki..hape pon xbleh..

p/s : aku xpernah nk bace2 msg dia..yg diatas sume kebetulan aku tgh men BBM kt BB die..tu yang bleh plak terkantoi2 mesej/misscall..hohoho...tu klu xde depan mate xtau la..al-maklumlah..dok delete mesej je..[ntah..dier kate msg xpenting xyh simpan] .. aku elok je simpan..jujur ni beb..walaupun ade la kwn2 anta syg2..tetap ade..kdg2 tuh delete sbb nk jg gak hati beliau..

No comments:

Post a Comment