Friday 13 June 2014

Meroyan Lagi

Meroyan LAGIIIIII
adoi...smpi bile nk meroyan pon xtau la..
ni da second time meroyan da..
Kenape la aku syg sgt kt dier ni wei..
bkn aku dpt ape dri dier pon..

bodoh la ko ni...hmm

aku rase hati aku ni terbelah kepada dua da ni..
sebelah evil me..sebelah good me..
dorg da mcm bertumbuk kt dlm kate nk syg dier or tak...da mcm ape da..
kalau la aku bleh btau dier skng kan best...
at least dier tau ape aku rase..
tp.........
mcm xgune gak..
ape dier nk buat?
dier hanye mampu mendengar..aku ni spe je..smpi skng aku dok terpikir...smpi ke mne mcm ni...
the evil me kate tkut sgt kehilangan dier..aku nk dier smpi bile2...
tp the good me keep saying...lepaskan la dier...xbaek kacau hak org....
berperang mereka dua dlm hati...
kesudahannyer nanges sorg2...sbb cant cope up dgn feeling sendiri...

Dugaan yg sgt berat...dan aku xtau smpi bile...apekah dier jodoh ku?
takdir, jodoh, ajal, maut sume ditgn Tuhan..

Mungkin ini adalah cara utk aku berfikiran matang dan juga menduga kesabaran aku dan membuat keputusan yg terbaek...
cmne nk buat keputusan terbaek klu masih berperang dlm hati...
hmmm...................
tak dinafikan syg aku kt dier mmg kuat...smpi satu tahap aku xnk lepaskan dier...
still...who am i to him?
xde org akan tau melainkan dier je..
klu aku tnyer pon....kite xtau jawapan btul ke tak..
Dan aku tak nak diberi harapan yang palsu..
Sbbkan cinta ini aku takut aku akan jatuh pada harapan yang palsu (sekiranya palsu la)
Sampai bila?

Persoalan terbaru dalam pemikiran ku...
SAMPAI BILAKAH?


-Clumsy-Me

No comments:

Post a Comment